Οι κύριες θέσεις μας για τον δήμο

Για το παραλιακό μέτωπο

 

Κατά την προσέγγιση της παράταξής μας, παραλιακό μέτωπο είναι ολόκληρη η περιοχή από τις παρυφές του νέου λιμανιού έως την πλαζ του ΕΟΤ. Χρειαζόμαστε συνεπώς ένα πλήρες και συνεκτικό σχέδιο που θα περιλαμβάνει ολόκληρη αυτήν την περιοχή με ειδικές προβλέψεις για το σύνολό της. Περισσότερα…

Μια νεα τουριστικη πολιτική

 

Η Πάτρα σήμερα, κατά γενική ομολογία, δεν αποτελεί τουριστικό προορισμό με την κλασική έννοια της φράσης. Εν τούτοις διαθέτει σημαντικά και αναξιοποίητα πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού. Περισσότερα…

Για τη διαχείριση των απορριμμάτων

 

Η Πάτρα σήμερα «παράγει» περίπου 95.000 τόνους αποριμμάτων ετησίως που εναποτίθενται στον υπερκορεσμένο ΧΥΤΑ της Ξερόλακκας. Σύμφωνα με το υφιστάμενο τοπικό σχέδιο διαχείρισης των απορριμμάτων, από αυτήν την ποσότητα, περίπου 40.000 τόννοι ετησίως θα μεταφέρονται στο εργοστάσιο επεξεργασίας στου Φλόκα, περίπου 10.000 τόννοι θα κομποστοποιούνται και περίπου 40.000 τόννοι θα ανακυκλώνονται. Περισσότερα…

Τρένο υψηλών ταχυτήτων

 

Η εκτελεστική εξουσία έχει αναλάβει ρητές δεσμεύσεις για το υπόγειο τρένο στη διαδρομή Ρίο- Μποζαϊτικα-Κανελλοπούλου-σταθμός Αγίου Διονυσίου, σταθμός Αγίου Ανδρέα-νέο λιμάνι. Εν τούτοις, τα σφιχτά χρονοδιαγράμματα, οι ασάφειες περί τη χρηματοδότηση, οι αοριστίες για τις οριστικές μελέτες, οι καθυστερήσεις στις προκηρύξεις έχουν δημιουργήσει μεγάλη ανασφάλεια ως προς την τύχη αυτού του εξαιρετικά σημαντικού έργου για το μέλλον της πόλης. Περισσότερα…

Η πολιτική μας στην ύδρευση

 

Ο διαχρονικός στόχος που, με τον δικό τους τρόπο, έχουν υπηρετήσει όλες οι δημοτικές αρχές είναι να έχει η Πάτρα νερό άφθονο σε ποσότητα και άριστο σε ποιότητα.
Από την άποψη αυτή μας προκαλούν ανησυχία οι καθυστερήσεις στην έμφραξη του φράγματος Πείρου-Παραπείρου αλλά και η αντίθεση της νυν δημοτικής αρχής στην ανάληψη των ευθυνών που της αναλογούν για τη λειτουργία του φράγματος. Περισσότερα…

X